Tuesday 24 April 2018

Μαθηματικές πομφόλυγες και φληναφήματα

  • Όταν χωρίζει ένα ζεύγος, σε τι διάσταση βρίσκεται;
  • Τι δύναμη χρειάζεται για να ξεριζώσεις τη νιοστή ρίζα;
  • Ποια είναι η αντίστροφη πράξη της προσθαφαίρεσης; 
  • Αφού ο πολλαπλασιασμός δηλώνει ένα πλήθος από προσθέσεις και η δύναμη ένα πλήθος από πολλαπλασιασμούς, γιατί δεν υπάρχει ως φυσική συνέχεια μία πράξη που να δηλώνει ένα πλήθος από δυνάμεις;
  • Αν ο Αρχιμήδης ήταν ο Riemann άραγε θα έλεγε «Μη μου τις ελλείψεις τάραττε»;
  • Δεδομένου ότι το Πυθαγόρειο Θεώρημα έχει σήμερα περίπου 500 διαφορετικές αποδείξεις, υπάρχει απόδειξη ότι το πλήθος τους είναι πεπερασμένο;
  • Εάν για κάθε ε μεγαλύτερο του μηδενός, υπάρχει φυσικός αριθμός μ τέτοιος ώστε για κάθε φυσικό αριθμό ν μεγαλύτερο του μ η απόλυτη διαφορά μου από ένα λ να είναι μικρότερη του ε, τότε έχω φτάσει στο όριό μου.
  • Ο Newton θα ήταν αδύνατο να επινοήσει πρώτος το συμβολισμό του Leibniz, γιατί τότε θα ήταν εξ ορισμού ο ίδιος ο Leibniz.
  • Αν δεν υπήρχε το K­­­­önigsberg, άραγε θα υπήρχαν οι γέφυρές του;
  • Ας μου πει επιτέλους κάποιος, πόσα rad είναι η καλή φάση;
  • Αναζητείται ο πλανόδιος έμπορος για να μας πει το πρόβλημά του.
  • Όποιος γνωρίζει πώς προφέρεται τελικά ο Dijkstra, ας με ενημερώσει παρακαλώ!
  • Γιατί από το π και φ λείπει το e;

    No comments:

    Post a Comment